من و ماینر

مشق های معاملاتی من

من و ماینر

مشق های معاملاتی من

من و ماینر

متاثر از سبک ماینر در تحلیل امواج الیوت، تحلیل های خود را در این وبلاگ منتشر می کردم. ناگفته پیداست که اشتباهات زیادی می توان در میان آنها یافت. در پی تجربه گذشته و آشنایی با دیگر شیوه های تحلیل امواج الیوت و مهم تر از همه سبک تحلیلی "گِلِن نیلی" دیدگاه من به مقوله تحلیل الیوت کاملا تغییر یافته. بدین معنی که بجز سبک گلن نیلی که شرایط و سخت گیری های خاصی را در نظر می گیرد، نگاه پر از شک و تردیدی به هرگونه تحلیل الیوتی دارم. از این رو در مطالب آینده این وبلاگ کمتر به این مقوله خواهم پرداخت. در انتشار مطالب جدید بیشتر سعی بر آن دارم که راه حل ها و تجربیات شخصی خود در استفاده از ابزارها و نرم افزارهای معاملاتی را به اشتراک بگذارم. امید به آن که مفید واقع گردد.

میزان و زمان دریافت سود نقدی تاپیکو

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

در مجمع عمومی عادی سالیانه (سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 1395) تاپیکو، پرداخت سود نقدی 160 ریال به ازای هر سهم به تصویب رسید.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، سهامداران حقیقی می توانند از تاریخ 1395/09/01 (اول آذر 1395) با مراجعه به شعب بانک پارسیان، سود خود را دریافت نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
محمدتقی احمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی