من و ماینر

مشق های معاملاتی من

من و ماینر

مشق های معاملاتی من

من و ماینر

متاثر از سبک ماینر در تحلیل امواج الیوت، تحلیل های خود را در این وبلاگ منتشر می کردم. ناگفته پیداست که اشتباهات زیادی می توان در میان آنها یافت. در پی تجربه گذشته و آشنایی با دیگر شیوه های تحلیل امواج الیوت و مهم تر از همه سبک تحلیلی "گِلِن نیلی" دیدگاه من به مقوله تحلیل الیوت کاملا تغییر یافته. بدین معنی که بجز سبک گلن نیلی که شرایط و سخت گیری های خاصی را در نظر می گیرد، نگاه پر از شک و تردیدی به هرگونه تحلیل الیوتی دارم. از این رو در مطالب آینده این وبلاگ کمتر به این مقوله خواهم پرداخت. در انتشار مطالب جدید بیشتر سعی بر آن دارم که راه حل ها و تجربیات شخصی خود در استفاده از ابزارها و نرم افزارهای معاملاتی را به اشتراک بگذارم. امید به آن که مفید واقع گردد.

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۳
محمدتقی احمدزاده

برای خودرو می توان یک سناریوی نزولی هم متصور بود.
اما این گونه شمارش امواج چیزی است که من دوست دارم اتفاق بیافتد.

موج به موج با خودرو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۹
محمدتقی احمدزاده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۳
محمدتقی احمدزاده

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر و توضیحات آن بر روی تصویر کلیک کنید.

در سناریوی اول که محتمل تر است، سهم در موج 5 قرار دارد که اهداف آن عبارتند از: Min: 662~690 Typical: 730~744 Max: 836~842

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۹
محمدتقی احمدزاده

آنگونه که از نمودار پیداست، در صورت عدم واکنش قیمت به عدد 226 تومان، لمس قیمت های 210 تا 217 نیز دور از انتظار نیست. پس از آن باید آماده یک موج صعودی خوب باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۰
محمدتقی احمدزاده

برای تحلیل نمودارها در نرم افزارهای Dynamic Trader و Advanced Get نیازمند آن هستیم که داده های نمادها را در قالب فایل هایی با پسوند PRN داشته باشیم. تهیه فایل های PRN به کمک نرم افزار MT4 شرکت رسا و اندیکاتور مربوطه میسر است. اما تمایل بعضی از کاربران به استفاده از نمودارهای تعدیل شده آن ها را به سمت نرم افزار MT5 شرکت مفید سوق می دهد. چرا که نرم افزار MT4 شرکت رسا امکان ارایه نمدار تعدیل شده را ندارد. از سوی دیگر استفاده از فایل های ایجاد شده توسط مفید تریدر (MT5) با مشکلاتی روبرو بوده است. از آن جمله اینکه فایل هایی که در نام آنها حرف ی بکار رفته توسط نرم افزار داینامیک تریدر قابل شناسایی نیستند. برای رفع این مشکل یک فایل ویدیویی آماده کرده ام که راه رفع این مشکل را نمایش می دهد. بدین منظور از نرم افزارهای Advanced Renamer و Good Sync استفاده کرده ام. ممکن است که این روش کمی پیچیده به نظر برسد، ولی از آنجا که پس از یک بار انجام تنظیمات، تمام مراحل کار به صورت اتوماتیک انجام می شود قابل تامل است.

مشاهده فایل ویدیویی در آپارات

دانلود مستقیم فایل ویدیویی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۳
محمدتقی احمدزاده

سهامداران بانک تجارت ضمن همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی، با مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت می توانند سود نقدی سال مالی منتهی به 1392/12/29 را به میزان 170 ریال به ازای هر سهم، دریافت نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۸
محمدتقی احمدزاده

امید می رود قیمت های کنونی پایان روند نزولی کفرا باشد. هنوز سیگنال خریدی صادر نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۹
محمدتقی احمدزاده

شواهد حکایت از آن دارند که کرازی در ابتدای موج 3 می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۸
محمدتقی احمدزاده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۶
محمدتقی احمدزاده